Algemene ledenvergadering 2014

Op 6 februari 2014 heeft de NIM haar traditionele jaarvergadering gehouden. De avond stond in het teken van het terug kijken naar het aflopen jaar en het vooruit kijken naar een nieuw jaar vol nieuwe activiteiten. Zo werden de activiteiten van het afgelopen jaar kort aangehaald en ook werd het verslag van de penningmeester met belangstelling gevolgd door de aanwezigen.
De avond stond echter vooral in het teken van het afscheid van voorzitter Ted Bartelings. Na Tien jaar de voorzittershamer te hebben mogen hanteren vond hij het welletjes en was het dus tijd voor een nieuwe voorzitter voor de Nederlandse vereniging in Malta.
Kandidaten hadden de tijd tot een week voor de vergadering om zich aan te melden en hier heeft één persoon gebruik van gemaakt. Zonder uitvoerige stemronde werd dan ook Michiel Paetzel tot nieuwe voorzitter gekozen. Als goed begin voor de nieuwe voorzitter kreeg Michiel hiervoor een voorzittershamer overhandigd van Ted. Deze hamer heeft Ted zelf altijd moeten missen en daarom kreeg hij van de NIM een hamer cadeau die voorzien was van een gravure, uiteraard als dank voor tien jaar voorzitterschap van de NIM. Natuurlijk werd ook Njore in het zonnetje gezet voor de steun die zijn Ted altijd heeft gegeven en daar kreeg zij de bloemen voor.
Michiel keek in zijn dankwoord vooruit en sprak de hoop uit van de NIM een club te maken waar alle Nederlanders in Malta zich welkom en thuis kunnen voelen. Hiervoor moeten de nodige activiteiten georganiseerd worden en dat is het bestuur in het komende jaar dan ook zeker van plan. Natuurlijk werd na het officiële gedeelte de avond voortgezet onder het genot van een hapje en een drankje. Voor velen werd het eerste weerzien in dit nieuwe jaar een zeer geslaagde avond.

This entry was posted in NIM Activiteiten and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.